Versija: Standartinė | Pristatymas ir grąžinimas |
1. Prekės pasirinkimas: prisijungti, dėti patikusias prekes į krepšelį, užsakyti prekes, užpildant užsakymo lapą. Asortimentas suskirstytas pagal prekių tipus. Beveik visos prekės turi aprašymą ir paveiksliuką.
2. Pirkinių krepšelis. Norimas prekes įsidėkite į krepšelį įvesdami į teksto laukelį norimą prekių kiekį ir nuspausdami mygtuką Į krepšelį. Savo pasirinkimą galite pasitikrinti nuspaudę prekių krepšelis, kur galite keisti prekių kiekį, atsisakyti ar atidėti prekes.
3. Registracija. Prisiregistruokite savo el. pašto adresu ir slaptažodžiu. Jei dar nebuvote prisiregistravę, užpildykite naujo vartotojo anketą. Kiekvieną kitą kartą, reikės užpildyti tik el. pašto ir slaptažodžio lauką. Pamiršusiems slaptažodį, el. paštu išsiųsime naują.
4. Užsakymo forminimas. Pirkinio formoje matote ir sumą, kurią Jums reikės apmokėti kartu su pristatymo mokesčiu. Formoje turite nurodyti:
5. Užsakymo tvirtinimas. Pasitikrinkite visą užsakymo informaciją. Jei viskas teisingai, spauskite tvirtinti užsakymą.
6. Užsakymo vykdymas.
Gavę Jūsų užsakymą el. paštu informuojame, kad užsakymas gautas . Peržiūrėję ir gavę apmokėjimą pranešime, jog užsakymas yra pradėtas vykdyti "VYKDOMAS".
Esant pakankamam užsakytų prekių kiekiui sandėlyje, užsakymą įvykdome ir išsiunčiame per tris darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, tačiau dažniausiai tą pačią dieną.
Užsakytos prekės rezervuojamos 3-ims darbo dienoms. Jei per šį laikotarpį dėl objektyvių priežasčių apmokėti negalite - prašome susisiekti ir susitarti dėl rezervavimo pratęsimo. Nesusiekus ir neapmokėjus, užsakymas bus atšauktas ir prekės grąžintos į prekybą.
Prekės į kitus miestus pristatomos:
1. Registruota korespondencija, siunčiame į bet kurią pasaulio šalį pagal galiojančias Lietuvos pašto pristatymo sąlygas. Prekių pristatymo laikas: Lietuvoje nuo išsiuntimo apie 2-3 dienas didesniuose miestuose ir apie 2-4 dienas mažesniuose miesteliuose; į ES šalis apie 6 darbo dienos nuo išsiuntimo; į kitas šalis iki 2 mėnesių.
Pristatymo Lietuvos paštu įkainiai:
DĖMESIO, karantino laikotarpiu, registruoti laiškai, prenumerata bei siuntos, telpantys į pašto dėžutę, bus įmetami į pašto dėžutę.
Į pašto dėžutę netelpančios siuntos, klientams į namus nebus pristatomos, bet išduodamos pašto skyriuje arba, esant galimybei, pristatomos į siuntų savitarnos terminalus, apie tai informuojant klientus SMS žinute arba pranešimu.
Užsakymo suma EUR | Lietuva | Europos sąjungos šalys | Kitos šalys |
iki 60,00 | 5,00 | 9,00 | 12,00 |
nuo 60,00 iki 120,00 | Nemokamai | 6,00 | 10,00 |
virš 120,00 | Nemokamai | Nemokamai | 5,00 |
Užsakymo suma EUR | Lietuva* |
iki 30,00 | 4,00 |
nuo 30,00 iki 60,00 | 3,00 |
virš 60,00 | Nemokamai |
Užsakymo suma EUR | Lietuva | Latvja | Estija |
iki 40,00 | 3,00 | 6,00 | 7,50 |
nuo 40,00 iki 90,00 | Nemokamai | 6,00 | 7,50 |
virš 90,00 | Nemokamai | Nemokamai | Nemokamai |
7. Užsakymo patvirtinimas Užsakymo patvirtinimas, Jums bus atsiųsti į nurodytą elektroninio pašto adresą
8. Prekių grąžinimas Prekės grąžinamos Lietuvos Respublikos įstatymais numatyta tvarka. Pirkėjas pastebėjęs, kad prekė yra brokuota, bet ne vėliau, kaip per 14 dienų nuo prekės išsiuntimo datos, turi registruotu paštu išsiųsti brokuotą prekę pardavėjui, kartu su užsakymu lydinčioje sąskaitoje nurodytu adresu. Siunta turi būti supakuota į specialiai smulkioms siuntoms skirtą pakuotę su paminkštinimu. Prieš išsiųsdamas brokuotą prekę, pirkėjas turi laisva forma elektroniniu laišku info@veriniams.lt informuoti apie brokuotą prekę ir ketinimą ją grąžinti,